Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

20/09/2024

El CRO (Conversió Rate Optimization) és el conjunt de tècniques les quals tenen per objectiu optimitzar la conversió. Tractar d'augmentar el nombre de visitants d'una pàgina web i aconseguir registres o clients.

Has de saber que el CRO no tracta només d'augmentar el nombre de visites, intenta anar més enllà, fer que aquesta quantitat de visites converteixin més.

Vols saber més sobre el CRO i la seva importància per al teu negoci en línia? Continua llegint!

Quins tipus de conversió hi ha per al teu negoci en línia?

Una conversió és completar amb èxit una acció que resulta d'interès per al nostre negoci en línia.

Hi ha diferents tipus de conversió que us expliquem a continuació:

1.-Conversió: Completa amb èxit una acció rellevant per als objectius del teu lloc web. Per exemple, aconseguir que enviïn un formulari.

2.-Microconversió: Són conversions a menor escala per a accions concretes, com, per exemple, que visitin 2 o més pàgines de la teva web.

3.-Macroconversió: Són conversions que requereixen diverses microconversions; aconseguir que comprin un producte al teu ecommerce .

Les 7 fases totalment necessàries del CRO. Descobreix-les!

El CRO és una estratègia que busca l'optimització de la conversió d'usuaris a registres o clients. Per aconseguir que aquesta estratègia funcioni a la perfecció has de seguir 7 fases fonamentals:

 

1.-Identificació i anàlisi del problema: Analitzar el lloc web per determinar quins aspectes es poden millorar, per augmentar la taxa de conversió.

Has d'analitzar el comportament de la teva audiència, fent ús de Google Analytics, amb la qual obtindràs dades de gran importància: Percentatge de rebot, usuari promig en la pàgina, pàgines més vistes, dispositius, etc.

 

2.-Àrees de millora: Un cop amb les dades damunt la taula, has de començar a analitzar-les, estudiar-les i aplicar les millores necessàries.

És en aquest moment, en què ens hem de fer preguntes com ara, per què el meu landing page no ha funcionat com esperava?

 

3.-Plantejament de possibles problemes: Hem de plantejar quins problemes poden estar ocorrent per no aconseguir la conversió que esperàvem. Per això, planteja't diverses hipòtesis que solguin ser les més habituals.

Paraula clau triada, lentitud en la càrrega del teu lloc web, manca de claredat al CTA, formularis massa llargs o complexos, manca d'optimització a la versió mòbil, etc.

 

4.- Arriba el moment dels tests: Duu a terme tests i experiments per a millorar la conversió del teu lloc web.

Defineix l'objectiu del test, estableix un període de prova, defineix el percentatge que consideris eficient, finalitza el test i extreu conclusions.

 

5.-Solucions efectives: Amb el test realitzat arriba el moment de proposar solucions efectives i dur-les a terme. T'expliquem alguns tips que has de tenir en compte perquè la conversió funcioni a la perfecció.

No facis massa preguntes als formularis, política de privadesa clara i concisa, explica el temps i esforç que sol·licites i, finalment, aposta per la simplicitat en aquestes accions.

 

6.-Analitza les millores implementades: Fes servir les mateixes eines que vas utilitzar en l'inici d'aquest procés per valorar les millores implementades. Si cal, adapta la teva estratègia fins a aconseguir el percentatge que consideris com a exitós.

 

7.-Revisions i millores contínues: Has de revisar de manera habitual la teva estratègia i anar realitzant les millores necessàries. No és un procés tancat, així que hauràs d'anar adaptant la teva estratègia per aconseguir la millor conversió possible.

Quins objectius aconseguiràs millorant el CRO d'un projecte en línia?

Si no estàs donant la importància que es mereix al CRO, t'expliquem els objectius que aconseguiràs millorant-ho i així aconseguir un major èxit amb el teu projecte online.

1.- Més clients sense augmentar la inversió en publicitat de pagament.

2.- Millorar el retorn de la inversió de tot el conjunt d'accions que duguis a terme.

3.- Millorar el teu posicionament davant de la teva competència directa.

4.- Incrementar els guanys per vendes.

Per aconseguir aquests objectius, has de tenir en compte els elements bàsics del CRO. Te'ls expliquem!

 

1.-Landing page: Una landing page és una pàgina d'aterratge, és a dir, la pàgina web on arriba l'usuari després de prémer un enllaç. Una landing page ha de tenir aquests aspectes perquè sigui eficient:

  • Simplicitat i claredat.
  • Fer que l'usuari centri la seva atenció en la landing i evitar que es dispersi.
  • Al copy centra't en el benefici, no en el producte.
  • Afegir elements multimèdia i testimonis.
  • Centra l'atenció a l'objectiu de conversió.

 

2.-Formularis: Els formularis són els que ens permeten que un usuari ens deixi les seves dades a canvi de fer-li una oferta de valor. Heu de tenir en compte que, al cap i a la fi, es tracta d'un intercanvi, com més dades sol·liciteu a l'usuari, més valor ha de tenir el que oferiu a canvi.

 

3.-Trucades a l'acció: La crida a l'acció és un botó situat en una pàgina del nostre lloc web, la qual enllaça a una altra pàgina d'interès perquè l'usuari completi una conversió.

Perquè una crida a l'acció funcioni ha de ser cridanera, contenir verbs d'acció o imperatius i estar en una ubicació estratègica.

 

Si voleu que les conversions al vostre lloc web millorin, heu de començar a dur a terme aquestes estratègies. Et donaran molts beneficis, entre ells, facilitar que els usuaris realitzin les accions desitjades i atraure nous clients.

A Nubulus som experts a millorar el teu lloc web per aconseguir les accions desitjades i augmentar les visites o vendes al teu ecommerce. Contacta'ns i et facilitem un pressupost. Porta el teu projecte en línia a un altre nivell!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

És possible fer el nostre propi dispositiu de visualització d'hologrames?

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

08/05/2025

És possible fer el nostre propi dispositiu de visualització d'hologrames?

És possible fer el nostre propi dispositiu de visualització d'hologrames?
És possible fer el nostre propi dispositiu de visualització d'hologrames?
És possible fer el nostre propi dispositiu de visualització d'hologrames?

Març en moviment: fires, tallers i connexions per fer créixer la transformació digital

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

11/04/2025

Març en moviment: fires, tallers i connexions per fer créixer la transformació digital

Març en moviment: fires, tallers i connexions per fer créixer la transformació digital
Març en moviment: fires, tallers i connexions per fer créixer la transformació digital
Març en moviment: fires, tallers i connexions per fer créixer la transformació digital

Robotech.team triomfa a la Final Nacional de la First Lego League amb el suport de Nubulus

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

09/04/2025

Robotech.team triomfa a la Final Nacional de la First Lego League amb el suport de Nubulus

Robotech.team triomfa a la Final Nacional de la First Lego League amb el suport de Nubulus
Robotech.team triomfa a la Final Nacional de la First Lego League amb el suport de Nubulus
Robotech.team triomfa a la Final Nacional de la First Lego League amb el suport de Nubulus

Descobreix la Realitat Augmentada amb Nubulus.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

17/03/2025

La tecnologia de realitat augmentada (RA) està revolucionant la manera com interactuem amb el món digital i físic. Amb Nubulus, pots viure experiències úniques i immersives que enriquiran la teva percepció visual i sensorial.

Descobreix la Realitat Augmentada amb Nubulus.
La tecnologia de realitat augmentada (RA) està revolucionant la manera com interactuem amb el món digital i físic. Amb Nubulus, pots viure experiències úniques i immersives que enriquiran la teva percepció visual i sensorial.
Descobreix la Realitat Augmentada amb Nubulus.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

03/10/2024

Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

20/09/2024

Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

12/09/2024

Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

26/08/2024

Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!